OYONO® NOC.
Zgłębia naturę snu.

Opakowanie OYONO® NOC

Działa już po

10 minutach*

Uwalnia składniki

nawet przez 8 H*

* dane laboratoryjne, dostępne na życzenie.

Pragniesz zdrowego, regenerującego snu?

Chcesz szybciej zasypiać i budzić się wypoczętym? Zadbaj o naturalny cykl Twojego snu. Pomoże Ci w tym OYONO® NOC - nowość wśród produktów wspomagających zdrowy sen. Dzięki trójfazowej budowie uwalnia substancje tak, by naturalnie go wspierały.
Sprawdź jak

SIĘGNIJ PO OYONO® NOC BEZPIECZNIE:

PRODUKT
BEZGLUTENOWY

PRODUKT
WEGAŃSKI

PRODUKT
BEZ LAKTOZY

BEZ EFEKTU
PRZYZWYCZAJENIA

Jak działa trójfazowa tabletka OYONO® NOC?

działa już po 10 min.*

FAZA NATYCHMIASTOWA

Specjalna formuła tej fazy szybko, w ciągu 10 min, uwalnia do organizmu melatonię, wyciąg z kozłka lekarskiego (waleriany) i witaminę B6.

nawet przez 8 godzin*

FAZA PRZEDŁUŻONEGO UWALNIANIA

Specjalny skład tej fazy zapewnia długotrwałe, kontrolowane, przedłużone uwalnianie melatoniny i ekstraktu z męczennicy cielistej, nawet do 8 godzin.

w trakcie snu

FAZA CIĄGŁA

W tej fazie uwalniany jest ekstrakt z głogu i melisy lekarskiej, aby wspomóc spokojny sen.

*dane laboratoryjne, dostępne na życzenie
PEŁEN SKŁAD
I DAWKOWANIE

Składniki OYONO® NOC
wspomagają dobry sen

Szybsze zasypianie

Składniki OYONO® NOC uwalniane w fazie natychmiastowej pomagają ci się odprężyć, zerwać błędne koło stresu i szybciej zasnąć.

Witamina b6

pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego oraz przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej

melatonina

przyczynia się do skrócenia czasu zasypiania

Spokojny sen

Składniki OYONO® NOC uwalniane w fazie ciągłej wspomagają spokojny, regenerujący sen.

melisa lekarska

wspomaga zasypianie, wspiera stan relaksacji oraz nieprzerwany, zdrowy sen

głóg

przyczynia się do zmniejszenia niepokoju oraz wspiera lepszy sen

Przespana noc

Składniki OYONO® NOC uwalniane w trzeciej fazie pomagają przespać całą noc bez wybudzeń, dzięki czemu sen jest lepszy.

kozłek lekarski

(waleriana) wspomaga zasypianie i stan relaksacji oraz zdrowy sen

męczennica cielista

(passiflora) pomaga w odprężeniu i wspiera spokojny sen

Zobacz OYONO® NOC w działaniu

Sposoby na dobry sen

Zwykle trudność z zasypianiem przez kilka nocy skutkująca skróceniem snu nie ma dramatycznych konsekwencji. W pewnym momencie organizm zazwyczaj nadrabia utracony czas odpoczynku. Jeśli jednak cierpisz na zaburzenia snu od dłuższego czasu, możesz wypróbować poniższe sposoby:

01.

Kładź się do łóżka tylko wtedy, gdy jesteś zmęczony.

02.

W miarę możliwości utrzymuj regularny rytm snu.

03.

Upewnij się, że masz odpowiedni materac i pościel.

04.

Dobrze przewietrz sypialnię lub śpij przy otwartym oknie.

05.

Nie wykonuj ćwiczeń fizycznych na trzy do czterech godzin przed snem.

06.

Jeśli nie możesz zasnąć, wstań i zajmij się jakąś spokojną czynnością.

07.

Załatw wszystko wcześniej i połóż się do łóżka ze spokojną głową.

08.

Nie rób drzemek w ciągu dnia, unikaj obfitych posiłków i alkoholu.

09.

Nie zasypiaj przed telewizorem - lepiej połóż się od razu do łóżka.

10.

Nie patrz na ekran smartfona ani telewizora przed snem.

11.

Nie pal papierosów przed snem, gdyż nikotyna ma działanie pobudzające.

12.

Wieczorem zrób coś, co pozwoli Ci się zrelaksować: czytanie, słuchanie muzyki, joga (rozciąganie), medytacja, trening autogenny, ćwiczenia oddechowe.

Sprawdź OYONO® NOC na Spotify - ukołysze Cię do snu!

Skorzystaj ze specjalnie przygotowanej playlisty OYONO® NOC na Spotify! Wspomoże przyjemne i łagodne zasypianie. Najlepiej działa z suplementem diety OYONO® NOC.
OTWÓRZ

Kompendium dobrego snu

Masz wpływ na jakość swojego snu. Wraz z Oyono® Noc zgłębiaj jego naturę i dowiedz się co możesz zrobić by był zdrowy i regenerujący.

Bezsenność u seniora – skąd problemy ze snem w starszym wieku?

Sprawdź, jakie są przyczyny bezsenności u seniora, a także jak można sobie radzić z zaburzeniami snu w starszym wieku.

więcej

Co ułatwia zasypianie? Techniki

Co ułatwia zasypianie? Jakie zasady wdrożyć w życie, aby szybko zasypiać i przesypiać całą noc? Poznaj techniki walki z bezsennością.

więcej

Dlaczego sen jest ważny?

Sprawdź, dlaczego sen jest ważny, co się dzieje w organizmie śpiącej osoby oraz do czego może doprowadzić brak snu? Odpowiedzi na te i inne pytania, znajdziesz w artykule.

więcej
Wszystkie artykuły